Toimitustavat

Tervetuloa Hyvän Tuulen Puodin palvelevaan verkkokauppaan!

Suurin osa verkkokaupassa olevista tuotteista löytyy heti varastosta, joten toimitukset ovat nopeita. Paketti lähtee matkaan useimmiten jo tilausta seuraavana arkipäivänä. Paketin matkaa voit helposti seurata sähköpostiisi tulevan lähetystunnuksen avulla Postin tai Matkahuollon sivuilla valitsemastasi toimitustavasta riippuen.

Sisustustarrat omalla tekstillä ovat aina erikseen tilattava tuote, joten sen toimitus kestää 1-1½ viikkoa. Jos muiden tuotteiden osalta ilmenee toimitusviivästyksiä tai tuotepuutteita (yli viikko), saat sähköpostia asiasta. Jos tarvitset paketin tiettyyn päivään mennessä esim. merkkipäivän takia, kannattaa siitä mainita tilauksen lisätiedoissa niin teemme kaikkemme että paketti ehtisi perille ajoissa. Välillä se tilaaminen kun jää viime tippaan :)

Jos haluat lisätietoja tuotteista tai jokin asia jäi muuten mietyttämään, voit olla yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen piia@hyvantuulenpuoti.fi tai puhelimitse numeroon 050-363 7438 Piia. Voit käyttää myös verkkokaupan Ota yhteyttä -lomaketta, joka löytyy täältä

Tuotteiden tilaaminen Suomeen ei vaadi rekisteröitymistä, vaan voit tuotteiden valinnan jälkeen siirtyä suoraan maksamaan ostokset. Rekisteröityminen kuitenkin kannattaa, näin tilaustesi tiedot säilyvät verkkokaupassa ja saat myös tietoa tarjouksista ja uutuuksista sähköpostiisi. Asiakasrekisteriä ylläpitää Hyvän Tuulen Puoti (2407964-9) ja sitoudumme olemaan luovuttamatta tietoja muille.

Verkkokaupan sivut ovat suomenkieliset, joten paketit seikkailevat yleensä johonkin päin Suomea. Saat tilattua verkkokaupasta myös ulkomaille, kunhan kirjaudut ensin.

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24%.

Toimitusvaihtoehdot:
Kirjetoimitus - Kirjeenä toimitamme vain 2 euron maksulla kaikista pienimmät tavarat. Vaihtoehto näkyy vain niiden tuotteiden kohdalla, jotka pystymme toimittamaan kuoressa kuten pienet sisustustarrat, pyyhenipsut, magneetit yms.

Schenker Noutopistepaketti -  Schenker toimittaa tilauksesesi nopeasti ja luotettavasti sinua lähellä olevaan noutopisteeseen. Syötä ostoskorissa postinumerosi niin näet mahdolliset noutopaikat.

Matkahuolto Lähellä paketti - Kun tilaat toimituksen Matkahuollon Lähellä-pakettina, Matkahuolto kuljettaa pakettisi nopeasti ja luotettavasti noudettavaksi valitsemaasi Matkahuollon toimipaikkaan tai lähikauppaasi. Noutopisteistä voit hakea pakettisi läheltä sinulle parhaiten sopivana ajankohtana. Saat ilmoituksen tekstiviestillä heti, kun paketti on noudettavissa. Sen vuoksi on tärkeää, että merkitset tilaukseesi matkapuhelinnumerosi. 

Nouto Postin pakettiautomaatista - Pakettiautomaatteja löytyy jo melkein koko Suomesta. Toimitustavoissa näet vaihtoehdot lähistön pakettiautomaateista, joihin voit paketin tilata. Postikulut ovat hieman pienemmät kuin tavallisessa postipaketissa, koska automaait toimivat ilman henkilökuntaa. Kaikki paketit eivät kuitenkaan mahdu automaattien lokeroihin, joten aina tätä vaihtoehtoa ei näy toimitustavoissa. Toimitustapa-sivun alareunassa olevan Noutopistehaun avulla voit tilata paketin vaikka toisen kaupunkin Smart Post -automaattiin jos olet vaikka menossa mökille :) 

Nouto omasta Postista - Tämä on se ihan tavallinen postipaketti, mikä tulee lähipostiisi. Jos noutaisit mielummin paketit vaikka työpaikan lähipostista, pysyt ohjaamaan kaikki pakettisi sinne Postin nettisivuilta. Postimaksu määräytyy paketin painon mukaan.

Kotiinkuljetus - Tämä on se luksusvaihtoehto, missä paketti tulee suoraan kotiovelle :) Postista ovat yhteydessä koska voivat toimittaa paketin ja toimitukset onnistuvat suuremmissa kaupungeissa myös ilta-aikaan. Pienemmillä paikkakunnilla toimitus tapahtuu ennen kello 14. Postimaksu määräytyy paketin painon mukaan

Nouto Tampere keskusta - Voit noutaa tuotteet Tampereen myymälästämme ilman käsittelykuluja. Ilmoitamme aina erikseen tekstiviestillä kun tuotteet ovat noudettavissa. Toimitusaika noin viikko. Osoite on Verkatehtaankatu 6, eli melko lähellä Koskikeskusta. Avoinna arkisin klo 10-18 ja lauantaisin klo 10-17.

Ostoskori-sivun alalaidassa voit lisätä kommentteja tilaukseesi. Tähän mahtuu paljonkin tekstiä, joten voit hyödyntää tätä monenlaisiin tarkennuksiin, viesteihin, palautteeseen ja etenkin niihin ystäville lähetettävien muistamisten mukaan tuleviin viesteihin. Tiesitkö, että hoidamme vaikka joulukorttipostitukset puolestasi? Valitse jouluiset ekoliinat ja kortit valikoimastamme ja kirjoita tilauksen kommentteihin ystäviesi osoitteet ja mukaan haluamasi viestit. Kätevää :)

Maksutavat
Maksutapana ovat yleisimmät verkkomaksut ja luottokortit, Klarnan lasku tai osamaksu. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Huom! Henkilötunnusta ei tilatessa ole pakko täyttää. Henkilötunnuskentän alla on linkki "Täytä tiedot ilman henkilötunnusta". Henkilötunnus tarvitaan vain jos haluat maksaa Klarna-laskulla. Ilman sitä onnistuu maksu luottokortilla tai suoraan verkkopankista.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-pankki ja Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät täältä. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, olethan rohkeasti yhteydessä Piiaan (yhteystiedot yllä) tai suoraan Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Jälleenmyyjät
Rekisteröityneiden ja hyväksyttyjen jälleenmyyjien maksutapa on lasku 14 pv netto. Kirjauduthan sisään tehdäksesi tilauksen.

Ja vielä tuoreen EU-direktiivin vaatimuksesta seuraava tiedoksesi: jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Toivon että viihdyt Hyvän Tuulen Puodissa ja muistathan, että palvelen mielelläni. Onnistuneita ostoshetkiä! :)

Terkuin,
Piia Hyvän Tuulen Puodista