Palautusohjeet

Palautukset
Sinulla on kuluttaja-asiakkaana oikeus palauttaa kuluitta käyttämättömät tuotteet kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Pakkaathan palautettavat tuotteet hyvin, jotta tulevat ehjänä takaisin. Palautusoikeus ei koske sisustustarroja, jotka on tehty asiakkaan oman teksti- tai värivalinnan mukaan, koska nämä ovat erikseen asiakkaan toiveiden mukaan tehtyjä.

Tuotepalautukset tehdään Schenkerin, Postin tai Matkahuollon kautta osoitteeseen Hyvän Tuulen Puoti, Hepolamminkatu 33, 33720 Tampere.

Postin palautustunnus 631812 ja Matkahuollon palautustunnus 9504231.
Schenkerillä ei ole vielä palautuskoodia. Palautus heillä onnistuu samalla osoitekortilla, millä paketti on tullut tai saapumisilmoituksella tai paketin seurantakoodilla.

Jos noudit pakettisi SmartPost-automaatista, voit palauttaa paketin 14 päivän kuluessa myös automaatin kautta. Valitse automaatilla "Palauta paketti". Näppäile automaattiin alkuperäinen lokerokoodisi. Laita paketti avautuvaan lokeroon ja sulje ovi huolellisesti.

Kivijalkapuodista noudetut tilaukset voi palauttaa vain kivijalkapuotiin.

Laita pakettiin aina mukaan nimesi, tilausnumerosi ja erittely palautettavista tuotteista. Voit laittaa mukaan alkuperäisen lähetyslistan, kopion siitä tai ihan vaan yllä olevat tiedot ruutupaperilla :) Kiva jos laitat samaan myös palautetta, miksi tuote ei miellyttänyt.

Jos tuote on rikkoitunut tai muuten viallinen, olethan aina yhteydessä ennen palautusta sähköpostilla piia@hyvantuulenpuoti.fi tai puhelimitse 050 363 7438.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista. Jos et aio noutaa pakettia, teethän tilauksesta peruutusilmoituksen mahdollisimman pian osoitteeseen piia@hyvantuulenpuoti.fi. Ilmoitathan peruutuksessasi aina tilausnumerosi, jonka näet sähköpostiisi tulleesta vahvistuksesta. Noutamatta jätetyistä paketeista, joista ei ole tehty peruutusilmoitusta, perimme toteutuneet postitus- ja käsittelykulut. Myymälänoutoja säilytämme yhden kuukauden.